Vítejte na mém blogu!

 

Vítejte na mém blogu! 

   Ahoj,
   jsem Karol. Je mi 13 a rozhodla jsem si založit tenhle blog. Asi si pokládáte otázku cbudu psát.  
   Tak především to budou recepty, tipy na knížky, filmy a třeba i na seriály, možná tu občas
   budou moji oblíbenci a podobné věci.Když jsem vám teď řekla něco o tom co budu přidávat, mohla
   bych vám říct něco o sobě.


   Tohle jsem já. Jak už jsem říkala jsem Karol. Je mi 13 a chodím do sekundy na osmiletém
   gymplu. Jinak si ráda čtu, koukám na seriály, tancuju, nebo hraju na flétnu.

  Doufám, že vás popis blogu oslovil a budete ho číst.
  Karol <3

Komentáře

  1. Super! Těším se na články :) také chodím na osmiletý gympl, akorát už se chystám do oktávy :D

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na články, ať tě blogování baví! :)

    www.adynafe.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat